Futbalový duel Ferencváros Budapešť – ŠK Slovan Bratislava najsledovanejším tohtoročným programom televízie Dajto

21. 07 2022 13:09 | TS
Ferencváros Budapešť vs. ŠK Slovan Bratislava
Ferencváros Budapešť vs. ŠK Slovan Bratislava Foto: TV Dajto

Legendárna telenovela Divoký anjel sa stala novým diváckym hitom televízie Doma, zahanbiť sa však nedala ani najmladšia stanica Markíza KRIMI.

Televízia Dajto v stredu 20. júla 2022 výrazne zabodovala s priamym prenosom z druhého kola kvalifikácie Ligy majstrov, v ktorom sa po tridsiatich rokoch opäť stretol slovenský majster ŠK Slovan Bratislava s maďarským šampiónom Ferencvárosom Budapešť. Druhý polčas tohto atraktívneho duelu sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším tohtoročným programom stanice Dajto.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa druhá polovica zápasu stala tiež najsledovanejším programom dňa s excelentným ratingom 4,9 % a vysoko nadpriemerným trhovým podielom 17,9 %. Napínavý futbalový súboj, ktorý sa po záverečnom obrate skončil fantastickým víťazstvom Slovana 2:1, si v priebehu rozhodujúceho druhého polčasu vychutnalo rovných 300-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahol až 443-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Priemerný rating celého zápasu dosiahol v cieľovej skupine 12-54 vynikajúcu hodnotu 3,9 % a podiel na trhu sa vyšplhal na fantastickú hodnotu 15,5 %.

Ďalšími najsledovanejšími stredajšími programami sa v cieľovej skupine 12-54 stali večerné spravodajské relácie TV Markíza Počasie (rating 4,8 % / share 22,3 %) a Televízne noviny (rating 4,4 % / share 21,6 %).

Novým diváckym hitom sa môže pochváliť televízia Doma. Tento týždeň s mimoriadnym úspechom odštartovala vysielanie legendárnej telenovely Divoký anjel, ktorá sa na slovenské obrazovky vrátila po neuveriteľných dvadsiatich rokoch. Stredajšie dve epizódy boli v cieľovej skupine 12-54 najsledovanejšími programami stanice Doma, pripísali si skvelé ratingy 1,5 % a 1,3 %, ako aj vysoko nadpriemerné trhové podiely 9,9 % a 8,5 %. Obe premiérové časti si obzvlášť získali cieľovú skupinu mladých žien 12-34, ktoré stanici Doma v čase vysielania seriálu zabezpečili priemerný trhový podiel až 21,5 %.

Výborne si aj naďalej počína najmladšia televízia z portfólia skupiny Markíza s názvom Markíza KRIMI. Včera zaznamenala vynikajúci celodenný trhový podiel 2,9 % a v prime-time 19:00-23:00 nemenej skvelý podiel na trhu 2,8 %. Najviac zabodoval seriálový hit Myšlienky vraha, druhá epizóda z pravidelnej večernej dvojporcie si pripísala rating 1,1 % a trhový podiel 4,0 % v cieľovej skupine 12-54.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 28,2 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 29,9 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA