Seriálový hit Pán profesor opäť víťazom utorkového večera, stanica Markíza KRIMI celodennou štvorkou na trhu

21. 09 2022 14:32 | TS
Pán profesor
Pán profesor Foto: TV Markíza

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala večerná relácia Počasie, silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj obľúbená reality šou Farma.

Rodinný komediálny seriál Pán profesor opäť potvrdil svoj výrazný divácky úspech a status jedného z najpopulárnejších programov na trhu. Štvrtá premiérová epizóda 4. série sa v utorok 20. septembra 2022, stala na obrazovkách televízie Markíza v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Premiérová časť obľúbeného seriálového hitu dosiahla v tejto komerčne najdôležitejšej cieľovej skupine výborný rating 7,1 % a nadpriemerný trhový podiel 24,4 %. Opäť si tak poradil s utorkovými programami konkurencie.

Hviezdne obsadený seriál s Tomášom Maštalírom a Gabrielou Marcinkovou v hlavných úlohách včera prilákal k obrazovkám 301-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mal dosah až na 466-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca úspešná reality šou Farma, utorková premiérová epizóda si v cieľovej skupine 12-54 pripísala skvelý rating 4,6 % a nadpriemerný trhový podiel 23,9 %. Konkurenčná TV Joj značne zaostala so šou Láska na chate (share 10,8 % v CS 12-54) aj s nasledujúcim programom Geissenovci - Ťažký život milionárov (share 8,9 % v CS 12-54).

Celkovo najsledovanejším utorkovým programom sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala večerná relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla s Pánom profesorom zhodný rating 7,1 % a nadpriemerný trhový podiel 25,9 %. Aktuálne informácie o počasí Markíza sprostredkovala 479-tisíc divákom vo veku nad 12 rokov.

Jednotkou na trhu v čase vysielania bola v cieľovej skupine 12-54 tiež hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá zaznamenala rating 6,5 % a trhový podiel 25,9 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť celkovo 457-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom zasiahol až 758-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Ďalší z mimoriadne úspešných dní má za sebou televízia Markíza KRIMI, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dorovnala svoj doposiaľ druhý najvyšší celodenný trhový podiel 4,2 % a stala sa tak dokonca štvorkou na trhu. Z jej utorkovej programovej ponuky najviac zarezonoval akčný kriminálny seriál Mŕtvy bod (rating 0,9 % / share 7,3 % a rating 0,8 % / share 11,4 % v CS 12-54). Napriek pokročilejším nočným hodinám doslova exceloval aj nasledujúci obľúbený detektívny seriál Odložený prípad (rating 0,8 % / share 16,7 % a rating 0,6 % / share 18,0 % v CS 12-54).

Na obrazovkách stanice Dajto si v utorok najlepšie počínal večerný dobrodružný film Legenda o Tarzanovi (rating 1,2 % / share 5,0 % v CS 12-54) a na Doma už tradične bodovala kultová telenovela Divoký anjel (rating 1,0 % / share 8,3 % a rating 1,2 % / share 8,6 % v CS 12-54). Tá sa pre veľký divácky úspech už od najbližšieho pondelka 26. septembra 2022 presúva do atraktívnejšieho vysielacieho času o 19:30 hod.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 31,1 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 32,3 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza