Tú najlepšiu zábavu pre celú rodinu ponúkala vo štvrtok 23. júna 2022 jednoznačne televízia Markíza. Legendárna česká rodinná komédia Jak dostat tatínka do polepšovny sa v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 stala suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Filmový hit režisérky Marie Poledňákovej s nezabudnuteľným Tomášom Holým v hlavnej úlohe dosiahol v cieľovej skupine 12-54 rating 5,4 % a trhový podiel 21,4 %. Výrazne tak porazil konkurenčné programy - seriál Sestričky (share 9,5 % v CS 12-54) a diskusnú reláciu Na hrane (share 6,7 % v CS 12-54) na TV Joj, ako aj event Slovenka roka (share 5,9 % v CS 12-54) na Jednotke RTVS.
Najsledovanejším spravodajským programom sa vo štvrtok v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 si pripísala rating 4,5 % a podiel na trhu 22,1 %. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť celkovo 355-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Na obrazovkách televízie Doma vyvrcholil záverečnými dvomi epizódami mimoriadne obľúbený turecký romantický seriál Láska na prenájom. Prvá časť veľkého finále príbehu lásky Edy a Serkana zaznamenala v cieľovej skupine 12-54 rating 2,1 % a trhový podiel 8,3 %, pričom išlo o najsledovanejší program v rámci ponuky menších staníc. Nasledujúca druhá časť dosiahla nemenej skvelý rating 2,0 % a trhový podiel 8,1 % a v čase vysielania bola dokonca trhovou dvojkou hneď po Markíze.
Vynikajúco si aj naďalej počína nová televízia Markíza KRIMI, ktorá si vo štvrtok pripísala celodenný trhový podiel 2,1 % v cieľovej skupine 12-54. Najviac divákov si vychutnalo druhú z dvojice večerných epizód kriminálneho seriálu NCIS - Námorný vyšetrovací úrad, ktorá zaznamenala rating 0,6 % a trhový podiel 3,5 %.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola vo štvrtok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 26,8 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 30,4 %).
PR oddelenie skupiny Markíza