Premiérový Pán profesor opäť exceloval a stal sa jasným víťazom pondelkového večera

16. 11 2021 12:33 | TS
Pán profesor
Pán profesor Foto: Markíza

Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma.

Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma, v širšej cieľovej skupine 12+ patrilo pondelkové prvenstvo hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny.

Rodinný komediálny seriál Pán profesor na obrazovkách televízie Markíza opäť potvrdil status mimoriadne obľúbeného diváckeho hitu. V poradí už jedenásta premiérová epizóda 3. série sa v pondelok, 15. novembra 2021, stala v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 jednoznačne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Nová časť s názvom Tabu dosiahla v cieľovej skupine 12-54 medzitýždenne o dve desatiny percentuálneho bodu vyšší rating 10,7 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 29,2 %. Konkurenčné programy výrazne zaostali, relácia Inkognito zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 11,8 % a film Nech je svetlo na Jednotke RTVS podiel na trhu 7,3 %.

Hviezdne obsadený seriál s Tomášom Maštalírom a Gabrielou Marcinkovou v hlavných úlohách včera prilákal k obrazovkám 481-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v tejto širšej cieľovej skupine mu patril post najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa. Včerajšia epizóda, v ktorej si epizódne úlohy zahrali aj modelka Simona Guľašová a herečka Eva Sakálová, mala v čase vysielania dosah na 604-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Suverénnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca úspešná reality šou Farma, pondelková premiérová epizóda si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 6,1 % a trhový podiel 23,9 %.

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa najsledovanejším programom dňa stala relácia hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorú si nenechalo ujsť 586-tisíc divákov. V čase vysielania zasiahla dokonca až 891-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). V cieľovej skupine 12-54 patrila Televíznym novinám druhá priečka s excelentným ratingom 10,3 % a trhovým podielom 31,0 %. Tretie a štvrté miesto v pondelkovom rebríčku obsadili nasledujúce spravodajské relácie Počasie (rating 9,9 % / share 27,9 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 8,1 % / share 22,7 % v CS 12-54).

Podvečernému vysielaniu aj tento pondelok kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol nadpriemerný rating 6,8 % a trhový podiel 25,3 %, pričom v rebríčku sledovanosti predstihol akékoľvek programy konkurencie. Vychutnalo si ho celkovo 380-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov,

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 29,5 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 32,0 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza