Seriálový hit Pán profesor opäť jednoznačne najsledovanejším pondelkovým programom

05. 10 2021 13:55 | tlačová správa
Tomáš Maštalír a Vojta Kotek v seriáli Pán profesor
Tomáš Maštalír a Vojta Kotek v seriáli Pán profesor Foto: Markíza

Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma, vynikajúco sa darilo tiež večerným spravodajským reláciám TV Markíza.

Rodinný komediálny seriál Pán profesor na obrazovkách televízie Markíza opäť potvrdil status mimoriadne obľúbeného diváckeho hitu. Piata premiérová epizóda 3. série sa v pondelok, 4. októbra 2021, stala v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 opäť jednoznačne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Nová časť s názvom Večný študent dosiahla v cieľovej skupine 12-54 výborný rating 10,8 % a rovnako aj trhový podiel 31,0 %. Konkurenčné programy výrazne zaostali, relácia Inkognito zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 11,1 % a film S chuťou Toskánska na Jednotke RTVS podiel na trhu 5,0 %.

Hviezdne obsadený seriál s Tomášom Maštalírom a Gabrielou Marcinkovou v hlavných úlohách včera prilákal k obrazovkám 484-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v tejto širšej cieľovej skupine mu patril post najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa. V čase vysielania mal Pán profesor dosah až na 664-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca úspešná reality šou Farma, pondelková premiérová epizóda si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 5,8 % a trhový podiel 24,4 %.

V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ sa najsledovanejším pondelkovým programom stala večerná relácia Počasie, ktorá k obrazovkám TV Markíza pritiahla 584-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 obsadila druhú priečku s výborným ratingom 9,7 % a trhovým podielom 28,6 %.

Tretím najsledovanejším pondelkovým programom v cieľovej skupine 12-54 sa stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá zaznamenala taktiež skvelý rating 8,3 % aj trhový podiel 26,8 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť celkovo 516-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahol až 857-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Podvečernému vysielaniu aj tento pondelok kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 5,8 % a trhový podiel 26,6 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 29,9 %) aj v prime-time 19.00 - 23.00 h (share 34,2 %).