Najúspešnejší seriál sezóny Pán profesor sa rozlúčil ďalším suverénnym víťazstvom

04. 05 2021 12:29 | TS
Pán profesor
Pán profesor Foto: TV Markíza

Zabodoval tiež nasledujúci kultový komediálny seriál Susedia, ktorý si v rámci aktuálnej série pripísal rekordný trhový podiel. Vynikajúco sa darilo aj večerným spravodajským reláciám TV Markíza.

Mimoriadne obľúbený rodinný komediálny seriál Pán profesor v pondelok, 3. mája 2021, na obrazovkách televízie Markíza zavŕšil svoju 2. sériu ďalším veľkolepým víťazstvom a podčiarkol svoj status divácky najúspešnejšieho seriálu jarnej sezóny. Aj záverečná desiata epizóda s názvom Záchrana suverénne prevalcovala akúkoľvek konkurenciu a stala sa najsledovanejším programom dňa, a to dokonca v oboch hlavných cieľových skupinách.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa Pán profesor nateraz rozlúčil s excelentným ratingom 12,8 % a vysoko nadpriemerným trhovým podielom 33,8 %. Konkurenčné programy výrazne zaostali, relácia Inkognito zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 14,6 % a film Králi hôr na Jednotke RTVS podiel na trhu 5,4 %.

Hviezdne obsadený seriál s Tomášom Maštalírom a Gabrielou Marcinkovou v hlavných úlohách včera prilákal k obrazovkám fantastických 521-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a aj v tejto univerzálnej cieľovej skupine mu patrilo pondelkové prvenstvo. Fanúšikovia nekonvenčného seriálového pedagóga sa už teraz môžu tešiť aj na novú, v poradí 3. sériu, ktorej výroba je aktuálne v štádiu príprav.

Suverénnou jednotkou na trhu bol v čase vysielania aj večerný kultový komediálny seriál Susedia, premiérová epizóda s názvom Bude svadba? dosiahla v cieľovej skupine 12-54 rating 7,1 % a v rámci aktuálnej sezóny rekordne vysoký trhový podiel 25,3 %. Z výbornej piatej priečky v rebríčku sledovanosti dokonca predstihol akékoľvek pondelkové programy konkurencie.

Najsledovanejšou spravodajskou reláciou na trhu sa v pondelok v oboch hlavných cieľových skupinách stalo Počasie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo vynikajúci rating 8,9 % a trhový podiel 26,4 %. Aktuálne informácie o počasí si na obrazovkách TV Markíza pozrelo celkovo 508-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Zabodovala tiež hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala skvelý rating 7,9 % a trhový podiel 25,3 %. Sumár spravodajských aktualít si nenechalo ujsť 488-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 29,5 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 32,2 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza


Komentáre (0)