Oteckovia najsledovanejším nespravodajským programom dňa s rekordom sezóny

29. 10 2020 13:00 | Tlačová správa
Oteckovia
Oteckovia Foto: TV Markíza

Najsledovanejšími programami dňa sa stali Televízne noviny a Počasie, rekordy prekonávali aj magazín Reflex a seriály na stanici Doma.

Mimoriadne obľúbený podvečerný rodinný seriál Oteckovia dosiahol v stredu, 28. októbra 2020, na obrazovkách televízie Markíza suverénne najlepšie výsledky sledovanosti od začiatku aktuálnej sezóny a v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zaznamenala včerajšia epizóda Oteckov v rámci aktuálnej série rekordný rating 10,0 % a nadpriemerný trhový podiel 31,2 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj výrazne zaostala s podielom na trhu iba 11,9 %. Ďalšie príbehy štvorice najznámejších slovenských oteckov si vychutnalo celkovo 489-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež sezónny rekord.

Najsledovanejšími programami dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 12,1 %/share 31,8 % v CS 12-54) a Počasie (rating 11,6 %/share 30,2 % v CS 12-54). V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ si súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta včera na Markíze pozrelo 685-tisíc divákov a aktuálne informácie o počasí 674-tisíc divákov.

Jasným víťazom večera sa stala obľúbená reality šou Extrémne premeny Slovensko. V cieľovej skupine 12-54 včerajšia deviata premiérová epizóda v rámci aktuálnej 3. série dosiahla nadpriemerný rating 8,6 % ako aj trhový podiel 25,0 %. Konkurenčné televízie v rovnakej cieľovej skupine zaostali, na TV Joj zaznamenali seriál Prázdniny a Delukse trhové podiely 17,4 % a 10,5 %, Jednotka RTVS odvysielala film Vraždy v Saint-Omer s podielom na trhu 9,3 %. Silný príbeh sympatického Ivana Lipkovicsa, ktorý pod vedením skúseného trénera Maroša Molnára schudol neuveriteľných 70 kíl, pritiahol k obrazovkám 411-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Suverénnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 5,4 % a trhový podiel 26,7 %.

V stredu doslova exceloval popoludňajší magazín Reflex, ktorý v rebríčku sledovanosti predstihol akékoľvek programy konkurencie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahlo včerajšie vydanie doposiaľ rekordný tohtoročný rating 8,5 % a v rámci aktuálnej sezóny najvyšší trhový podiel 31,1 %. Dlhoročne úspešnú reláciu plnú pútavých reportáží si nenechalo ujsť až 465-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež zatiaľ najlepší výsledok od začiatku roka.

Zabodovali tiež predchádzajúce Prvé Televízne noviny, ktoré v cieľovej skupine 12-54 dosiahli rating 7,9 % a trhový podiel 33,9 %. K obrazovkám pritiahli celkovo 476-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Hneď tri najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti menších staníc obsadila televízia Doma. Prvé miesto patrilo dramatickému a emotívnemu finále premiérovej 3. série amerického seriálového hitu Dobrý doktor, záverečná epizóda dosiahla v rámci tejto sezóny rekordný rating 2,7 % a rovnako aj trhový podiel 7,0 %. Svoje doterajšie rekordy prekonal aj večerný turecký seriál Statočný a krásna, ktorý obsadil nasledujúce dve priečky. Prvá epizóda včerajšieho večera zaznamenala rating 2,0 % a trhový podiel 5,3 %, druhá si ešte viac polepšila na rating 2,1 % a trhový podiel 6,6 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 33,8 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 35,0 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre (0)