Obľúbené seriály Pán profesor a Oteckovia opäť prekonávali rekordy a konkurencii nedali šancu

20. 10 2020 13:55 | Tlačová správa
Pán profesor
Pán profesor Foto: TV Markíza

Najsledovanejším programom dňa sa stali večerné Televízne noviny, pričom vynikajúco sa darilo aj ďalším spravodajským a publicistickým reláciám.

Rodinný komediálny seriál Pán profesor na obrazovkách televízie Markíza prekonáva jeden rekord za druhým. Ôsma premiérová epizóda sa v pondelok, 19. októbra 2020, stala v oboch hlavných cieľových skupinách jednoznačne najsledovanejším nespravodajským programom dňa a v rámci jesennej sezóny dosiahla doposiaľ najvyššiu sledovanosť.

Premiérová časť s názvom Filmová noc zaznamenala v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 doposiaľ druhý najvyšší a v rámci epizód odvysielaných túto jeseň rekordný rating 10,8 %, a rovnako aj vôbec najvyšší trhový podiel 28,9 % od jarného štartu seriálu. Konkurenčné Inkognito na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostalo s podielom na trhu 12,6 % a spravodajský špeciál Druhá vlna dosiahol na Jednotke RTVS podiel na trhu 7,4 %.

Pán profesor obzvlášť oslovil mladé ženy vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 42,8 %. Hviezdne obsadený seriál s Tomášom Maštalírom a Gabrielou Marcinkovou v hlavných úlohách včera prilákal k obrazovkám v rámci častí odvysielaných túto jeseň taktiež rekordných 460-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Medzitýždenne si tak Pán profesor získal na svoju stranu ďalších 11-tisíc divákov.

Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 6,1 % aj trhový podiel 21,9 %.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 dosiahlo včerajšie vydanie výborný rating 11,0 % a trhový podiel 32,7 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 628-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Tretie a štvrté miesto v pondelkovom rebríčku sledovanosti patrilo v cieľovej skupine 12-54 ďalším večerným spravodajským reláciám Počasie (rating 10,7 %/share 29,5 %) a Športové noviny (rating 9,1 %/share 25,2 %). Informácie o počasí si na Markíze pozrelo 587-tisíc a športové spravodajstvo 437-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal v rámci aktuálnej sezóny doposiaľ vôbec najvyšší rating 8,8 % a druhý najlepší trhový podiel 33,3 %, pričom v rebríčku sledovanosti predstihol aj úplne všetky prime-time programy konkurencie. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 10,6 %. Ďalšie osudy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si vychutnalo 423-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je od začiatku jesennej série zatiaľ druhý najlepší výkon.

V pondelok sa vynikajúco darilo aj ďalším spravodajským a publicistickým reláciám. Deň odštartovalo dlhoročne obľúbené Teleráno, ktoré v cieľovej skupine 12-54 dosiahlo vysoko nadpriemerný trhový podiel 30,4 %. Konkurenčné Ranné Noviny na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaostali s podielom na trhu 14,3 %. Zabodovali tiež popoludňajšie Prvé Televízne noviny, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenali vysoko nadpriemerný rating 6,9 % a v rámci tejto jesene rekordný trhový podiel 34,2 %. Suverénnym trhovým lídrom bol v čase vysielania aj nasledujúci magazín Reflex (rating 6,6 %/share 30,4 % v CS 12-54).

Divácky najúspešnejšími programami z ponuky menších staníc sa stali kulinárska relácia Varte s nami (rating 2,1 %/share 5,8 % v CS 12-54) a prvá epizóda z pravidelnej večernej dvojporcie tureckého romantického seriálu Statočný a krásna (rating 1,8 %/share 4,8 % v CS 12-54) na obrazovkách televízie Doma.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,9 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 34,7 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre (0)