Bezkonkurenčne najsledovanejšie Televízne noviny, Extrémne premeny víťazom večera

15. 10 2020 12:41 | TS
Extrémne premeny - Juraj Kečkeš
Extrémne premeny - Juraj Kečkeš Foto: TV Markíza

Podvečerný seriálový megahit Oteckovia v stredajšom rebríčku sledovanosti opäť predstihol všetky večerné programy konkurencie.

Divácky hlad po informáciách v čase šíriacej sa pandémie koronavírusu pokračoval aj v stredu, 14. októbra 2020. Suverénne najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny na obrazovkách televízie Markíza.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahli včerajšie Televízne noviny vysoko nadpriemerný rating 11,4 % a trhový podiel 32,6 %. Súhrn najdôležitejších informácií z domova i zo sveta si nenechalo ujsť až 647-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Druhé miesto v stredajšom rebríčku sledovanosti obsadila taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách nasledujúca relácia Počasie (rating 10,0 % / share 28,5 % v CS 12-54). Aktuálne informácie o počasí si na Markíze pozrelo 610-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Jasným víťazom večera sa stala obľúbená reality šou Extrémne premeny Slovenska, ktorá ustála aj silnú futbalovú konkurenciu. V cieľovej skupine 12-54 včerajšia siedma premiérová epizóda v rámci aktuálnej 3. série dorovnala svoj rekordný rating 8,9 % a zaznamenala trhový podiel 24,3 %. Konkurenčné televízie v rovnakej cieľovej skupine zaostali, na TV Joj zaznamenali seriál Prázdniny a Delukse trhové podiely 16,4 % a 8,9 %, Jednotka RTVS odvysielala zápas Slovensko - Izrael v rámci futbalovej Ligy národov 2020 s dosiahnutými podielmi na trhu 15,8 % a 18,5 % v jednotlivých polčasoch.

Silný príbeh extrémne obézneho Juraja Kečkeša, ktorý však svoju premenu pod vedením trénera Maroša Molnára nedokázal dotiahnuť do konca, prilákal k obrazovkám 429-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je aktuálne druhý najlepší výsledok v rámci tejto sezóny.

Suverénnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 5,7 % a trhový podiel 26,0 %.

Podvečernému vysielaniu aj v stredu kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol nadpriemerný rating 7,8 % a trhový podiel 28,6 %, pričom v rebríčku sledovanosti predstihol aj všetky večerné programy konkurencie. V rovnakom čase vysielaná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v totožnej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 12,2 %. Ďalšie príbehy štvorice najpopulárnejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť 411-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Excelovali tiež popoludňajšie Prvé Televízne noviny, ktoré v cieľovej skupine 12-54 dosiahli rating 7,0 % a trhový podiel 31,8 %. K obrazovkám pritiahli celkovo 447-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 29,3 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 31,2 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

 

Komentáre (0)