Pán profesor suverénnym víťazom pondelkového večera s jesenným rekordom

13. 10 2020 16:33 |
Pán profesor
Pán profesor Foto: TV Markíza

Celkovo najsledovanejšími programami dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné spravodajské relácie Televízne noviny a Počasie.

Rodinný komediálny seriál Pán profesor si na obrazovkách televízie Markíza získava čoraz viac divákov a v rámci jesennej sezóny dosiahol rekordnú sledovanosť. Siedma premiérová epizóda sa v pondelok, 12. októbra 2020, stala v oboch hlavných cieľových skupinách jednoznačne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Premiérová časť s názvom Zákon príťažlivosti zaznamenala v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 doposiaľ druhý najvyšší a v rámci epizód odvysielaných túto jeseň rekordný rating 10,0 %, a rovnako aj vôbec najvyšší trhový podiel 27,9 % od jarného štartu seriálu. Konkurenčné Inkognito na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostalo s podielom na trhu 14,1 %. Pán profesor obzvlášť oslovil mladých mužov vo veku od 12 do 24 rokov, ktorí Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 49,1 %.

Hviezdne obsadený seriál s Tomášom Maštalírom a Gabrielou Marcinkovou v hlavných úlohách včera prilákal k obrazovkám v rámci častí odvysielaných túto jeseň taktiež rekordných 449-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Medzitýždenne si tak Pán profesor získal na svoju stranu ďalších 57-tisíc divákov.

Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala nadpriemerný rating 6,3 % aj trhový podiel 24,3 %.

Celkovo najsledovanejšími programami dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 11,3 % / share 33,4 % v CS 12-54) a Počasie (rating 11,1 % / share 30,9 % v CS 12-54). Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na Markíze pozrelo až 633-tisíc a aktuálne informácie o počasí 627-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Podvečernému vysielaniu aj tento pondelok kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol nadpriemerný rating 7,4 % a trhový podiel 27,8 %, pričom v rebríčku sledovanosti predstihol aj prime-time programy konkurencie. V rovnakom čase vysielaná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v totožnej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 11,5 %. Ďalšie príbehy štvorice najpopulárnejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť 381-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Divácky najúspešnejším programom z ponuky menších staníc sa v oboch hlavných cieľových skupinách stalo veľké finále tureckého seriálu Cennet na obrazovkách televízie Doma. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla včerajšia záverečná epizóda plná drámy aj romantiky skvelý rating 2,4 % a trhový podiel 7,0 %, vychutnalo si ju dovedna 222-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 31,6 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 35,2 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

 

Komentáre (0)