Extrémne premeny Slovensko naberajú divákov a opäť porazili konkurenciu

17. 09 2020 13:33 | TS
Julianina premena
Julianina premena Foto: TV Markíza

Tretia premiérová epizóda novej série reality šou Extrémne premeny Slovensko sa stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Svetoznáma šou, ktorá ponúka extrémne obéznym Slovákom druhú šancu na život, si opäť podmanila divákov televízie Markíza. Tretia premiérová epizóda novej série reality šou Extrémne premeny Slovensko sa v stredu, 16. septembra 2020, stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla šou v rámci aktuálnej sezóny doposiaľ najvyšší rating 7,4 % aj trhový podiel 24,5 %. Konkurenčné televízie v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostali, TV Joj odvysielala seriály Prázdniny (share 16,9 %) a Delukse (share 10,4 %), Jednotka RTVS ponúkla film Vraždy v Pas-de-Calais (share 10,0 %).

Strhujúci príbeh mladej mamičky Juliány Kužmovej, ktorá napriek komplikovanému vzťahu s rodičmi pod vedením trénera Maroša Molnára schudla neuveriteľných 65 kíl, pritiahol k obrazovkám 366-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Medzitýždenne si tak obľúbená šou polepšila o 26-tisíc divákov a v rámci 3. série zaznamenala doposiaľ najlepší výkon.

Suverénnou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 4,9 % a v rámci aktuálnej 12. série doposiaľ rekordný trhový podiel 28,8 %.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla výborný rating 9,1 % a trhový podiel 31,7 %, nenechalo si ju ujsť až 534-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Druhé miesto v stredajšom rebríčku sledovanosti patrilo taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách večernej spravodajskej relácii Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 8,1 % a trhový podiel 31,2 %, súhrn najdôležitejších udalostí dňa si pozrelo 491-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Podvečernému vysielaniu aj v stredu kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 4,8 % a trhový podiel 28,0 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 10,2 %.

Prvé miesto v rebríčku sledovanosti menších staníc patrilo v oboch hlavných cieľových skupinách už tradične tureckému seriálu Cennet na obrazovkách televízie Doma. Včerajšia epizóda si v cieľovej skupine 12-54 pripísala vynikajúci rating 2,8 % a trhový podiel 8,4 %, vychutnalo si ju celkovo 222-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Seriálový hit plný romantiky a silných emócií obzvlášť oslovil mladé diváčky vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré stanici Doma v čase jeho vysielania zabezpečili trhový podiel až 25,2 %.

Zabodoval aj nasledujúci premiérový turecký seriál Statočný a krásna, ktorý v oboch hlavných cieľových skupinách obsadil druhé miesto v rebríčku sledovanosti menších staníc. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla včerajšia epizóda rating 1,8 % a trhový podiel 6,6 %, k obrazovkám pritiahla 152-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 31,1 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,5 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

 

Komentáre (0)