Originálna zábavná šou 2 na 1 suverénne porazila konkurenčnú Zlatú masku

14. 09 2020 12:15 | TS
2 na 1 - Marián Gáborík
2 na 1 - Marián Gáborík Foto: TV Markíza

Najviac divákov si v sobotu aj v nedeľu pozrelo reláciu Počasie.

Víťazom sobotného večera sa v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 stala slovenská premiéra akčného kinohitu John Wick 3. Najviac divákov si v sobotu aj v nedeľu pozrelo reláciu Počasie.

Najlepšia nedeľná zábava je na obrazovkách televízie Markíza! Obľúbená zábavná šou 2 na 1 potvrdila svoje kvality aj v ostrej konkurencii celosvetovo úspešného zahraničného formátu a v nedeľu, 13. septembra 2020, sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala jednoznačne najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Premiérová epizóda autorského programu moderátorov Adely Vinczeovej a Dana Dangla s exkluzívnym hosťom, slovenskou hokejovou legendou Mariánom Gáboríkom, dosiahla v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 víťazný rating 7,2 % a trhový podiel 21,7 %. Konkurenčná šou Zlatá maska na TV Joj výrazne zaostala, keď v rovnakej cieľovej skupine zaznamenala podiel na trhu iba 12,8 %. Večer plný bláznivých úloh, zaujímavého rozprávania a skvelej zábavy pritiahol k obrazovkám trhového lídra celkovo 363-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Zlatá maska podľahla konkurencii aj v Českej republike na obrazovkách TV Prima, keď diváci v oboch hlavných cieľových skupinách 15-54 a 15+ uprednostnili filmovú ponuku na ČT1 a TV Nova.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stala relácia Počasie, ktorá zaznamenala rating 8,2 % a trhový podiel 25,9 %. Aktuálne informácie o počasí si nenechalo ujsť 464-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Trojicu divácky najúspešnejších nedeľných programov uzatvára hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 7,2 % a trhový podiel 25,2 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa sledovalo na Markíze 439-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Najsledovanejšou politickou diskusiou na trhu bolo aj tentoraz Na telo s Michalom Kovačičom, vydanie s hosťami Veronikou Remišovou (Za ľudí) a Richardom Rašim (Hlas-SD) dosiahlo rating 3,6 % a trhový podiel 20,6 % v cieľovej skupine 12-54. Zaujímavú debatu na aktuálne politické témy si pozrelo 277-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Markíza ovládla najvyššie priečky rebríčka sledovanosti aj v sobotu, 12. septembra 2020. Najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 5,9 % a trhový podiel 24,2 %, k obrazovkám pritiahla celkovo 401-tisíc divákov.

Druhé miesto v sobotnom rebríčku sledovanosti obsadila v rámci cieľovej skupiny 12-54 slovenská premiéra akčného kinohitu John Wick 3, ktorá zaznamenala rating 5,3 % a trhový podiel 21,0 %. Konkurenčný film Najväčší showman na TV Joj zaostal s podielom na trhu 15,1 %. Na tretej a štvrtej priečke sa umiestnili spravodajské relácie Športové noviny (rating 5,3 % / share 21,0 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 5,2 % / share 25,7 % v CS 12-54).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre (0)