Utajený šéf opäť prevalcoval konkurenciu a suverénne zvíťazil

27. 11 2019 14:50 | tlačová správa
Utajený šéf - Štefan Rosina
Utajený šéf - Štefan Rosina Foto: TV Markíza

Počasie a Televízne noviny boli v utorok v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejšími spravodajskými reláciami na trhu, tradične vynikajúco sa darilo aj podvečernému seriálu Oteckovia.

Nová reality šou Utajený šéf si opäť doslova podmanila divákov televízie Markíza, 3. premiérová epizóda sa v utorok, 26. novembra 2019, stala v oboch hlavných cieľových skupinách jednoznačne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol Utajený šéf fantastický rating 13,1 % ako aj trhový podiel 35,7 %, pričom v čase vysielania výrazne porazil programy konkurencie. Akčný film Rýchlo a zbesilo 5 zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 16,5 % a komédia ...kone na betóne na Jednotke RTVS trhový podiel 9,1 %. Na to, ako si prezident spoločnosti Matador Group Štefan Rosina počínal v koži radového brigádnika, bolo zvedavých až 657-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Ďalšie dve priečky v utorkovom rebríčku sledovanosti patrili večerným spravodajským reláciám Počasie (rating 10,4 % / share 29,9 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 10,4 % / share 30,9 % v CS 12-54). V širšej cieľovej skupine 12+ boli Televízne noviny s 590-tisíc divákmi pri obrazovkách najsledovanejšou spravodajskou reláciou na trhu, nasledujúce Počasie si nenechalo ujsť 581-tisíc divákov.

Štvrté miesto patrilo podvečernému seriálovému hitu Oteckovia, ktorý v cieľovej skupine 12-54 dosiahol v rámci aktuálnej jesennej sezóny 2. najvyšší rating 10,3 % a nadpriemerný trhový podiel 36,4 %. Ďalšie príbehy štvorice najpopulárnejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť 515-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež 2. najlepší výsledok v rámci aktuálnej série.

Päticu najsledovanejších utorkových programov uzatvára relácia Športové noviny (rating 8,9 % / share 24,9 % v CS 12-54), pričom excelentné výkony zaznamenali aj popoludňajšie Prvé Televízne noviny (rating 7,1 % / share 34,5 % v CS 12-54) a magazín Reflex (rating 6,9 % / share 30,5 % v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 34,3 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 35,6 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

Komentáre ( 0)