Legendárni Susedia zvíťazili s druhým najlepším výkonom sezóny

08. 10 2019 11:45 | tlačová správa
Susedia
Susedia Foto: TV Markíza

Najviac divákov v rámci strategickej cieľovej skupiny 12-54 si v pondelok pozrelo večerné spravodajské relácie Počasie a Televízne noviny.

Dnes už kultový komediálny seriál Susedia sa v pondelok, 7. októbra 2019, stal na obrazovkách televízie Markíza v strategickej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahla premiérová epizóda s názvom Americká invázia druhý najvyšší rating 9,2 % a tretí najlepší trhový podiel 25,5 % v rámci aktuálnej televíznej sezóny. Skvelú zábavu s mimoriadne obľúbenými seriálovými postavami si vychutnalo celkovo 437-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Susedia si neustále získavajú nových fanúšikov, o čom svedčí napríklad aj vynikajúci trhový podiel 47,6 % v cieľovej skupine mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stala relácia Počasie s výborným ratingom 9,6 % a trhovým podielom 28,3 %. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 572-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

So zhodným ratingom 9,6 % v cieľovej skupine 12-54 sa na druhej priečke v pondelkovom rebríčku sledovanosti umiestnila hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá dosiahla skvelý trhový podiel 30,6 %. Súhrn najdôležitejších informácií z domova i zo sveta si pozrelo celkovo 561-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Zabodovala tiež relácia Športové noviny, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 8,7 % a trhový podiel 24,9 %.

Podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Oteckovia, ktorý v cieľovej skupine 12-54 dosiahol skvelý rating 8,3 % aj trhový podiel 35,2 %. K obrazovkám prilákal celkovo 414-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Mimoriadne silnými jednotkami na trhu boli v čase vysielania aj predchádzajúce relácie Prvé Televízne noviny (rating 4,3 % / share 27,9 % v CS 12-54) a Reflex (rating 4,6 % / share 27,7 % v CS 12-54).

Medzi menšími stanicami bola v pondelok najúspešnejšia televízia Doma s obľúbeným tureckým seriálom Sila ženy, ktorý v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 1,9 % a trhový podiel 5,4 %. K obrazovkám prilákal celkovo 194-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 31,1 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 30,2 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA

Komentáre ( 0)