Víťazný návrat seriálu Horná Dolná s rekordným trhovým podielom

06. 09 2019 12:19 | TS
Horná Dolná
Horná Dolná Foto: TV Markíza

Desiata séria úspešného komediálneho seriálu odštartovala ako zatiaľ najsledovanejší program tohto týždňa.

Obľúbený komediálny seriál Horná Dolná sa vo štvrtok, 5. septembra 2019, s veľkým úspechom vrátil na obrazovky televízie Markíza. Úvodná epizóda 10. série s názvom Identita sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 stala zatiaľ najsledovanejším programom tohto týždňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahla Horná Dolná nadpriemerný rating 9,2 % a rekordný tohtoročný trhový podiel 28,7 %. Konkurenčné zábavné relácie výrazne zaostali, Inkognito na TV Joj zaznamenalo v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 15,3 % a Zlaté časy na Jednotke RTVS trhový podiel 6,0 %. Skvelú zábavu s obyvateľmi najznámejšej seriálovej obce si vychutnalo celkovo 420-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 6,0 % a trhový podiel 25,1 %.

Podvečerné vysielanie tradične ovládol seriálový hit Oteckovia, ktorý v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 5,8 % a trhový podiel 33,3 %. Kuchárska šou Moja mama varí lepšie ako tvoja zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 11,3 % a súťažná šou 5 proti 5 na Jednotke RTVS trhový podiel 7,9 %.

V rámci ponuky spravodajských relácií sa najlepšie darilo Počasiu, ktoré sa umiestnilo na druhej priečke vo štvrtkovom rebríčku sledovanosti. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo rating 9,1 % a trhový podiel 33,0 %. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 545-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v tejto širšej cieľovej skupine išlo o celkovo najsledovanejší program dňa. Skvelé výsledky dosiahli aj relácie Športové noviny (rating 9,1 % / share 30,0 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 7,2 % / share 31,0 % v CS 12-54).

Prvé miesto v rebríčku sledovanosti menších staníc patrilo televízii Doma s obľúbeným tureckým seriálom Sila ženy. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla štvrtková epizóda rating 2,1 % a trhový podiel 6,5 %, k obrazovkám pritiahla celkovo 202-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 34,8 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 37,1 %), v ktorom zaznamenala doposiaľ druhý najlepší tohtoročný výsledok.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)