Inauguráciu prezidentky Zuzany Čaputovej sledovalo na TV Markíza takmer 30 % divákov

17. 06 2019 13:50 | ls
Inauguráciu prezidentky Zuzany Čaputovej sledovalo na TV Markíza takmer 30 % divákov
Inauguráciu prezidentky Zuzany Čaputovej sledovalo na TV Markíza takmer 30 % divákov Foto: TV Markíza

Najvyššie priečky v rebríčkoch sledovanosti patrili od piatka až do nedele televízii Markíza, v piatok najviac zabodovala posledná epizóda seriálu Oteckovia pred letnou prestávkou, cez víkend relácia Počasie.

Slávnostná inaugurácia historicky prvej prezidentky Slovenskej republiky Zuzany Čaputovej sa v sobotu, 15. júna 2019, stretla na obrazovkách televízie Markíza s výrazným diváckym záujmom. Mimoriadna relácia s názvom Inaugurácia prezidentky v strategickej cieľovej skupine 12-54 zvíťazila nad konkurenčnými priamymi prenosmi tejto udalosti s dosiahnutým ratingom 4,3 % a vysoko nadpriemerným trhovým podielom 29,4 %, pričom v celodennom rebríčku sledovanosti sa umiestnila na 5. priečke.

Informačne bohatý program moderovaný Zlaticou Švajdovou Puškárovou si nenechalo ujsť celkovo 282-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Obzvlášť však zaujal cieľovú skupinu mladých mužov vo veku od 15 do 24 rokov, ktorí Markíze v čase vysielania relácie zabezpečili trhový podiel 47,2 %.

Celkovo najsledovanejším sobotným programom sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 5,9 % a trhový podiel 32,3 %, pozrelo si ju 367-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Nasledujúce tri miesta v rebríčku sledovanosti patrili ďalším spravodajským reláciám Športové noviny (rating 5,8 % / share 27,9 % v CS 12-54), Televízne noviny (rating 5,4 % / share 33,7 % v CS 12-54) a večernému filmu Jak se zbavit nevěsty (rating 5,1 % / share 21,3 % v CS 12-54).

Aktuálne informácie o poveternostnej situácii zaujímali divákov najviac aj v nedeľu, 16. júna 2019, keď sa relácia Počasie opäť stala najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla vynikajúci rating 9,1 a trhový podiel 30,3 %, celkovo pritiahla k obrazovkám 560-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Výrazne tiež zabodovala atraktívna filmová ponuka skupiny Markíza. Medzi nespravodajskými programami v nedeľu jednoznačne zvíťazila slovenská premiéra akčného trileru Lucy, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 8,6 % a trhový podiel 25,9 %. Kinohit so Scarlett Johansson a Morganom Freemanom v hlavných úlohách sledovalo 406-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Na čele rebríčka sledovanosti menších staníc sa umiestnila televízia Dajto s komediálnou klasikou Policajná akadémia 5 - Nasadenie: Miami Beach (rating 2,0 % / share 6,1 % v CS 12-54).

Najsledovanejší program na trhu ponúkla TV Markíza aj v piatok, 14. júna 2019, v cieľovej skupine 12-54 sa ním stala finálová epizóda 3. série mimoriadne obľúbeného rodinného seriálu Oteckovia, ktorá zaznamenala rating 5,6 % a trhový podiel 35,8 %. Posledný diel seriálového megahitu pred letnou prestávkou si vychutnalo 320-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA

PR oddelenie skupiny Markíza   
 

Komentáre ( 0)