Detský špeciál Dobre vedieť! najsledovanejším program dňa

05. 06 2019 12:40 | ls
Dobre vedieť!
Dobre vedieť! Foto: TV Markíza

V utorok sa vynikajúco darilo aj večerným spravodajským reláciám, podvečer tradične kraľoval rodinný seriál Oteckovia. Zabodovali tiež menšie stanice Doma a Dajto s atraktívnou filmovou a seriálovou ponukou.

Televízia Markíza pri príležitosti nedávneho Medzinárodného dňa detí zaradila v utorok, 4. júna 2019, do vysielania špeciálne vydanie obľúbenej zábavno-súťažnej šou Dobre vedieť!, v ktorom kapitánom Jurajovi Kemkovi a Vladovi Kobielskemu radila štvorica detských hviezd zo seriálového megahitu Oteckovia - Maroš Baňas, Laura Gavaldová, Izabela Gavorníková a Tobias Král. Diváci tento krok ocenili nielen množstvom pozitívnych reakcií, Dobre vedieť! sa stalo v strategickej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahlo Dobre vedieť! nadpriemerný rating 8,0 % a tretí najvyšší tohtoročný trhový podiel 26,6 %. Konkurenčný seriál Naši zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhové podiely 12,6 % a 12,4 %. Nevšedný diel dlhodobo úspešnej šou si vychutnalo celkovo 444-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Druhá priečka v utorkovom rebríčku sledovanosti patrila relácii Počasie, v cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 7,3 % a trhový podiel 30,0 %. Aktuálne informácie o počasí pritiahli k obrazovkám 460-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v tejto širšej cieľovej skupine išlo o celkovo najsledovanejší program dňa.

Skvelé výsledky sledovanosti zaznamenali aj ostatné večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 6,6 % / share 29,9 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 6,4 % / share 24,7 % v CS 12-54), ktorým patrili tretia a štvrtá priečka v rebríčku divácky najúspešnejších utorkových programov.

Podvečer naďalej jednoznačne dominuje trhu rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 6,3 % a trhový podiel 33,8 %. Konkurenčná relácia Súdna sieň zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 9,2 %. Ďalšie zaujímavé príbehy najobľúbenejších slovenských oteckov si v stredu nenechalo ujsť 338-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Skupina Markíza ovládla najvyššie priečky aj v utorkovom rebríčku sledovanosti menších staníc. Prvenstvo patrilo televízii Dajto s akčným filmom Americký ostreľovač, ktorý v cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 1,9 % a trhový podiel 7,2 %. Dajto v rebríčku obsadilo aj ďalších 10 miest vďaka obľúbenému popoludňajšiemu bloku sitkomov, najviac zabodovalo Dva a pol chlapa, umiestnili sa tiež Priatelia, 2 baby na mizine a Teória veľkého tresku.

Vynikajúco si však počínala aj televízia Doma s obľúbeným tureckým seriálom Sila ženy, ktorý obsadil druhú a tretiu priečku v rebríčku sledovanosti menších staníc. Obe epizódy z pravidelnej večernej dvojporcie dosiahli v cieľovej skupine 12-54 zhodný rating 1,8 % a trhové podiely 6,4 %, resp. 6,1 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 33,8 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 36,0 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA

PR oddelenie skupiny Markíza   
 

Komentáre ( 0)