Oteckovia na čele rebríčka sledovanosti, Sestričky sa rozlúčili ako jasný víťaz

07. 11 2018 14:10 | Tlačová správa
Oteckovia
Oteckovia Foto: TV Markíza

Pôvodná seriálová tvorba televízie Markíza v utorok kraľovala televíznemu trhu, vynikajúco sa však darilo aj večernému spravodajstvu a Farme.

Fenomenálne úspechy podvečerného rodinného seriálu Oteckovia pokračovali na obrazovkách televízie Markíza aj v utorok, 6. novembra 2018. V strategickej cieľovej skupine 12-54 sa stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahli Oteckovia nateraz 3. najvyšší rating v rámci aktuálnej jesennej série 10,5 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 40,6 %. Konkurenčná súdna šou zaznamenala v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 10,1 %. Ďalšie príbehy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť celkovo 513-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Záverečnou 10. epizódou sa včera skončila 1. séria obľúbeného večerného seriálu z nemocničného prostredia Sestričky, ktorý bol vo svojom vysielacom čase tradične silnou jednotkou na trhu. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenal 3. najvyšší rating 9,8 % aj trhový podiel 27,4 % od svojho štartu.

Sestričky v čase vysielania výrazne porazili konkurenčné programy, zábavná šou Nikto nie je dokonalý zaznamenala na TV Joj v cieľovej skupine 12-54 trhový podiel 13,1 % a doku-šou Remeslo má zlaté dno na Jednotke RTVS trhový podiel 6,2 %. Pre tento rok posledné pútavé príbehy štvorice sympatických zdravotných sestier pritiahli k obrazovkám 509-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež 3. najlepší výsledok.

Výborne sa darilo aj nasledujúcej reality šou Farma, ktorá si pripísala rating 5,9 % a trhový podiel 23,2 % v cieľovej skupine 12-54.

Najsledovanejším spravodajským programom dňa bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 relácia Počasie, ktorá s ratingom 9,3 % a trhovým podielom 26,5 % obsadila 3. miesto v rebríčku sledovanosti. V širšej cieľovej skupine 12+ išlo s 542-tisíc divákmi pri obrazovkách o celkovo najsledovanejší program dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Medzi divácky najúspešnejšie programy dňa sa zaradili aj Športové noviny (rating 9,2 %/share 25,1 % v CS 12-54) a hlavná spravodajská relácia Televízne noviny (rating 9,0 %/share 28,7 % v CS 12-54), ktoré v rebríčku sledovanosti obsadili 4. a 5. miesto.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 33,8 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 33,7 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)